lördag 16 augusti 2008

Fois gras och champagne

Så har vi det alltid på Östermalm.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, vad schysst!

sonja sa...

Oh den där champaaaanchen är mycket smarrig.

Anonym sa...

i nobelglas!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Hm... den där champagnen hade vi på nyår tror jag. Den var god!

Tjockalocka sa...

Ja, champagnen är prisvärd. Inte den allra godaste men helt ok. Vi sparar Bollinger och Moet till nästa gång. ;-)

Nobelglas rockar. Jag drömmer dock om Efva Attlings Marie Antoinett-bröstgjutna glas à la 20-tal.

S... sa...

Tjusigt men den där burken...nja...tänk på osv...

Amanda sa...

Gnyyy

Vill också ha!

Kaos-Anna sa...

http://annaskaos.blogspot.com/2008/07/nu-ska-vi-steka.html

Körde den ettpar gånger i sommras.
Bra tycker jag.

Tjockalocka sa...

Ja, jag fick ju lära mig att "billig" champagne ändå alltid är bättre än den dyraste mousserande/cavan/cremanten.

s: Nä, jag vet. Men det är inget vi direkt brukar äta. Första gången jag köpt en burk själv faktiskt, från flygplatsen i Paris förra hösten. Den var tryfferad med tryffel oxå...