fredag 29 augusti 2008

Bloggnördar emellan

Bloggträffar är fascinerande och härliga.
Var annars får man förmånen att träffa så många olika sorters människor?

Vid onsdagens fantastiska genrep av "Last Night in Vegas" träffade jag, förutom Elvis och Dolly, en nylackad hemmafru, en urtrevlig skådis, en begåvad musikalartist, en läcker kallskänka, en stencool inköpare (som luktade ack så gott) och en tokrolig mediasnubbe. Själv representerade jag den "feministiska grejen", som mediasnubben uttryckte det.

Det är inte illa pinkat.

För en som annars enbart och endast rör sig i likriktade kretsar av håriga, arga, högröda, rabiata feministhäxor här uppe på Öfvre Blåkulla.

3 kommentarer:

Malinka sa...

Det där lät lajbans! Men du, du hänger ju ibland med håriga, arga, högröda, rabiata feministhäxor från Fasastaden också.

Jag var ute och käkade med min äldsta kompis (34 years and counting) förra veckan. Hon är precis allt som jag inte är, och tvärtom, och rackarns kul. I små doser. ;-) Jag insåg att vi träffats för lite på tu man hand de senaste 20 åren när hon med skräckblandad förtjustning utropade "Nähä!!! Är DU feminist!" :-o :-) Fast sedan, när hon tänkte efter, var det nog inte så konstigt att JAG är feminist.

Ting sa...

Det var en jättetrevlig kväll med fantastiska människor!
Tack!

Sus sa...

Hm...
Det är straffet för att jag bara bor i Stora Staden på helgerna.
Eller är det ert straff för att jag inte kunde vara med??

Nä.