lördag 24 januari 2009

Hur låter trettiotvå grader och ljumma brisar på gigantisk altan?

Idag är en extremt passande dag för att tycka synd om den svenska delen av mänskligheten: Kölden är fuktig och råkall, snö- och grussörjan är bedrövlig, grådasset kompakt. Männsiskor som är ute stirrar tomt framför sig medan dom hukar sig i nån slags tyngd resignation inför detta lands så kallade 'vinterhalvår'.

Vi åker till Thailand imorgon.
Vi prioriterar hårt för att kunna göra det.
Vara tillsammans hela familjen i ett klimat som gör det drägligt att vara människa.

8 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh, ha det så otroligt bra!

Chrissan sa...

Låtersom en underbart bra prioritering!
Trevlig resa!

[attle] sa...

Underbart! Nära vänner åker också till Thailand imorgon (för en månad). Ni kanske hamnar på samma flyg... :-)
Ha det förbannat skönt och underbart i Siam! Jag är grymt avundsjuk! :-)

Åsa sa...

Trevlig resa!

Sara sa...

Trettiotvå grader och ljumma brisar på gigantisk altan låter som en dröm – ha det så jättebra!

Malinka sa...

Oh shit!

Plötsligt slog det mig att jag fortfarande har grejer hos dig, som jag aldrig hämtat! (Sent ska syndaren vakna, etc.)

Skit samma med grejerna, de håller sig nog, men skulle du kunna slita upp paketet och mejla mig betalningsdetaljer från fakturan. Den är väl redan över en månad sen ...

Malinka sa...

Och just det:

Trevlig resa! :-D

Malinka sa...

Äh. Jag kan inte läsa datum. Ni har säkert redan åkt.

Oj då.