fredag 2 januari 2009

Kostymcraving

Funderar på att kila ner på Tiger-rean imorgon vid tiosnåret. Skulle så rackarns behöva en silvergrå kostym, med kjol. Inte säkert att den jag suktat efter ens är på rea, men man vet ju aldrig och då borde man kanske vara där vid öppning.

Tror alltid att jag ska bli en high-heeled powerwoman bara jag får på mig just den där kostymen, men retrospektivet ger att jag oftast drar på mig slimfitjeansen och tröja. I alla fall om jag inte ska träffa nån extern på jobbet den dan. Men jo, om jag bara skaffar mig just denna lilla beauty så löövar jag att jag ska gå klädd i suit all day long.

1 kommentar:

e sa...

Rea. Tiger. Imorgon. Hm. Kanske ska tidigarelägga shoppingturen. Hoppas de rear det du är ute efter. Och att de har en ordentlig rea med massor av procent.