söndag 21 september 2008

Sista doppet. Caramba!!!

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Dom där jäkla benen igen.
Snyggbenen.
Feministbenen.

Jo, ang. arbetsförmedlingstanten.
Jag tänkte exakt samma som dig.
Du har lärt mig att tänka på ett annat sätt.
Det är nästan lite jobbigt när man börjar tänka...

Sus sa...

Det där livet skulle jag orka med.
Lätt.

Mård sa...

Åh gudars så skönt det där ser ut, how I envy you. Ville bara säga att jag halkat in på två bloggdiskussioner av magnifika format om förskola och håller med dig fullständigt i både den helt avgörande jämställdhetsaspekten och i att oaktat hur man väljer att göra med förskola så är världen så jävla fed up med mammamartyrer som trycker ned varandra med skuld. Såatteh. Hoppas du har en kalasbra semester.

Anonym sa...

... och så är hon snygg också ;)

Tjockalocka sa...

Tackar och bockar! ;-) Det var en kanonsemester, bättre än vi hade hoppats!

Fru Kaos: Ja, och det är väl det jag menar med "upplyst"; har man väl börjat tänka i dom banorna kan man inte sluta, som att lära sig att inte cykla om man en gång lärt sig... Ibland ser man dock lite väl många troll, som kanske inte finns, men mycket gammalt unket finns det att röja upp bland. :-)


Mård: Tack tack! Ja, dom där diskussionerna blossar upp med jämna mellanrum, roligt att du hittat dom och att du see the point! ;-D