lördag 13 september 2008

Nä, lite kvällsmat bara

Nä, lite kvällsmat bara

5 kommentarer:

Ting sa...

Ojojoj.
Jag vet inte vad jag är mest avundsjuk på.
Havskräftorna eller Bollingern.

Här blir det B&J och Cordon Negro.
Inte lika lyxigt.

Tjockalocka sa...

Ja, men det är la inte fy skam! Tror vi är inne i en fas av låt-varje-dag-vara-som-om-det-vore-den-sista due to alla separationer och annan skit. Eller också är det bara för att dom råkade ha en bra deal på havskräfor på ICA i Fältan...

Ting sa...

Jo, vi har också bra deals på kräftor nu. =O)
Jag kanske skulle låta mig smittas av er domedagsyra?

Anonym sa...

Oj! :-) Nej, själv är jag enis med de små i 4 dygn o på det vrålförkyld. Klagar inte för det har funkat över förväntan hittills, trots min nys- o fräshysteri, men när jag såg denna bild blev jag påmind av (o lite lack över) krontasten ändå. Själv somnade jag vid nattningen o väcktes nyligen av makens call från varmt Spanien. Sov bort min tänkta egentid med storplaner på en film. Nu blir det typ...choklad, surf o gonatt ;.)

Tjockalocka sa...

K: Krya på dig. Hoppas det går lika bra resterande dagar. Ja, vi laddar nog lite inför kommande stålsättningar...