måndag 15 september 2008

Jobbe..?

Konferens hela dagen. Sekelskiftesvilla längst ut på Ön.
(Fri utsikt till f.d (?)hemmamorsenästet.)

Start 09.30 med nybakade majsmuffins och färskost, kaffe.
Sen ett pass verksamhetsplanering.
Tvårätters lunch på punschverandan med utsikt över vattnet.
Tre timmars lekfulla teambuildingaktiviteter.
Kaffe och björnbärsmoussetårta.
Kort pass med verksamhetsplanering.

Nu varm dusch, ombyte och glida ner i baren. Senare trerätters middag, vin.
Krypa ner mellan svala lakan. Sova ostört hela natten.
Frukostbuffé.

Jag gillar att jobba.
Nästa planeringsresa går till Paris.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur fint det är på Villa Söderås. Ät en bit mat och ta ett glas för mig med :-)/Jempa

Kattis sa...

Aaaaaaaaavis!!
Fast jag hade ju planeringsdag hemma hos chefen i ett radhus i Sollentuna.
Tacos till middag och Rappkalja istället för teambuilding.
Det var nästan lika fint som Villa Söderås.
Japp.

Anonym sa...

Det är så våra skattepengar används :-)

Kaos-Anna sa...

Flott.
Du får sträcka på dig lite så vinkar jag :-)

Tjockalocka sa...

Jajjemen!

Anonym sa...

Statens kaka är liten och ojämnt fördelad - jag var på min första konferens med LFV på ...Eurostop Arlanda... Men jag unnar dig allt -och jag kunde ju faktiskt gå på rea på Dressman i fikapausen...
//Ingo