fredag 26 september 2008

Hårfärg: helt okej!

Hårfärg: helt okej!

10 kommentarer:

Anna sa...

Defintivt lyckat – gratulerar!

aussiekicki sa...

Ser bra ut!
Ha nu en trevlig resa!!

Die Quelle sa...

Verkligen helt okej

Anonym sa...

Snyggt!!!
Ha en bra resa.

Kajsa sa...

Billigt OCH snyggt! Strålande.

Malinka sa...

Gyllene! Inte illa pinkat.

Tjockalocka sa...

Ja det blev faktiskt riktigt bra. Och billigt. :-)

Ting sa...

Jättefint!

Anonym sa...

Snyggt tjejen! Ha en bra resa. Ser verkligen fram emot Felicia om en månad. Du är så grymt ambitiös!

Kattis sa...

Du får fasen komma hem och bleka mitt rufs också!
Jag vill inte gå till frissan och färga för då kommer jag övertalas att klippa mig också - och det vill jag inte.
Men frisörer övertalar mig alltid.
Jag blir svag i en höj- och sänkbar stol...

Ha en bra resa snygging!