måndag 13 juli 2009

Stör ej

Stör ej - jag jobbar!

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Där har vi en frilla som heter duga! Oj vad superfint. Jag funderar redan på att låta klippa Lydias nacke kortare när pagen ska ansas. Tycker att hon som klippte sist var lite feg (klippte bara rakt av). Nu fick jag vatten på min kvarn. Var klipper ni barnen, har du någon rekommendation på bra barnfrisör?

Tjockalocka sa...

Ja jag är faktiskt mest nöjd med nacken! Frisören kallar det för "bob". Inget mer trassel och en härligt tjock 'kant'.

Vi klipper barnen på Salong Grodan på Valhallavägen (för små och stora gentlemen vilket tydligen även inbegriper små flickor...). Riktigt gammeldags. Gör skäl för sitt namn med tusen grodor i salongen som barnen är helt fascinerade av.
Bibbi eller Kerstin. Knut älskar Bibbi. Carla klippte sig senast hos Kerstin.

Väntande föräldrar får hembakta kakor och kaffe. Barnen får en klubba efteråt.

Kajsa sa...

Tack! Låter som en salong att prova. :)