tisdag 14 juli 2009

Erkännande

Jag måste såhär i sommarkvällen påtala att många av mina inlägg och göranden i livet står i direkt koppling till en hel massa människor.

Rödingen till exempel, lagades med total inspiration av "fd +1 trappa"'s make som grillade ljuvliga lättgravade sådana på en nylig middag i Djursan.

Recepten på hallongrottor, smulpajer och muffins publiceras i sin helhet helt med tanke på barnens glamourmor B's glamourkompis P (som jag bara träffat only once!) som vid något tillfälle uttryckt uppskattning över detta.

Tankarna, idéerna föds ofta vid genomläsning av bloggvännernas bloggar; Sabb och Skogis får mig ofta att fästa blickarna vid någon ny genusartikel. Glad i grytan får min hjärna att spinna loss på möjliga matkoncept om utifall byte av karriär skulle uppstå. Anna har genererat ett bitterljuvt beroende. Sonja och stormen har dom bästa suktshoppingtipsen. Alla andra på min bloggroll inspirerar mig också på alla möjliga sätt.

Ville bara säja det.

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

bitterljuv...haha.
Detsamma.

Malinka sa...

Och det är ju ömsesidigt!

Pzz!

(Har blivit sommarmjuk i huvudet och får obetvinglig lust att avsluta alla meddelanden med typ "puss & kräm". Höll på att skriva just det till en uppdragsgivare – inte bra! ;-))