måndag 27 juli 2009

Det tjocknar över nejden

Nu börjar det tjockna på.
Idag kom modern på länge idisslat besök,
imorgon förmiddag pilar vi över till nästkusinen i Skanör på fika och på eftermiddagen till gamla konfakompisen i Räng.
Onsdag bjuder på preweddingbesök av Malmövännerna och middag på kvällen hos min gamla gymnasiekompis som renoverat sekelskifteshus härnere.
På torsdag kommer makens kursare med familj på besök.
På fredag vilar vi (kanske) och på lördag blir det hemligt bröllop!
På söndag lämnar vi holken för vidare färd mot västkusten och efterlängtat sällskap av andra Tessinparkare på äventyr.

3 kommentarer:

Kattis sa...

Låter som ett schema späckat med kuligheter!
Enjoy the vacation!

Kajsa sa...

Jahapp. Eftersom jag tittar in här titt som tätt, så lägger jag upp din blogg på min lista över bloggar jag diggar. Hoppas du inte misstycker.

Anna sa...

... och där nånstans inser vi att en tripp till F-bo inte blir av, trots att viljan finns. Vi blev snuvade på ett par dagar här (virus först hos Lillebror och nu hos Loppan), som vi så klart helst hade velat jonglera annorledes med.

Må så gott!