torsdag 9 oktober 2008

Bråda tider och flera sorters brev

Sorry sorry sorry.

Har haft fullt upp med att hantera jetlag och tvåhundra illröda ärenden, samtidigt som jag försöker kompensera maken en smula för förra veckans bortavaro.
Uvi:n som brev på posten efter ljuvligheters ljuvligheter.
Återrapportering från enleverandet av leverfläckar som bokstavligt brev på posten, mindre trevligt, måste tydligen plocka bort mer då ena fläcken innehöll lätta cellförändringar.

På tisdag åker jag till Aten.

4 kommentarer:

Ting sa...

Hu, vad läskigt med leverfläcken.
OCh vad mycket du har för dig och omkring dig!
När får du vila?

Tjockalocka sa...

V-ila.

Ha ha. Jag vilar i det lilla. Jag är periodare kan man säga. Puckel just nu, men jag får ju å andra sidan sova på flygen. ;-)

Yogamamma sa...

får mig att bli påmind om att jag måste kolla upp mina leverfläckar. Omgående. Jag har fler som jag vill ta bort och kanske några som borde bort. Lycka till.
Och Aten. Det låter trevligt. Är det också via jobbet?

Tjockalocka sa...

yogamamma: Japp. Sista projektmötet i ett EU-projekt om energi i skolan. Det ska faktiskt bli en skön resa!