tisdag 7 oktober 2008

Nya strumpbyxor!

Nya strumpbyxor!

9 kommentarer:

Die Quelle sa...

När jag var liten och gick på dagis så kallades det där kalasbyxor.

Tjockalocka sa...

Det gör det fortfarande! Men inte för vuxna... Jag har dock fortfarande en oförblommerad faiblesse både för kalasbyxor och Hello Kitty.

Anna sa...

Najs! Och du som inte tyckte om rosa!? :o)

Kattis sa...

Och där var benen igen.
Randiga.
Vackert.

Anonym sa...

Var har du köpt dem? Grymt snygga! Bläddrade i en tidning hos frissan idag och fick för mig att du liknar Sienna Miller lite när jag såg henne på bild - kan det stämma? Förresten - rosa romantiska tekoppar och fat på Lagerhaus om du fortfarande är på jakt. Kanske inte så exklusiva men rätt hyfsade, och billiga.

[attle] sa...

feministbenen är snygga, som vanligt :-)

Tjockalocka sa...

anna: Jag är komplex. ;-) Rosa kan vara fint, men inte på alla och inte alltid. Rosa på mina herrar hemma är görfint, fel rosa på mig och jag ser ut som en gris.

åsa: Twilfit. Fanns i annan färgställning också (orange, brun, grön typ). Rätt dyra (250), men just nu kan man köpa tre kalasisar och betala för två.

Bugar och tackar för den fina komplimangen - jag tycker Sienna Miller är skitsnygg, men tyvärr lämnar jag nog vissa reservationer mot eventuella likheter... Bilder kan bedra. ;-)

Jennie sa...

Du är snyggare än Sienna. Och smartare!

Anonym sa...

Mmmmm...snygga! Både strumpbyxorna och benen..;-)