torsdag 6 mars 2008

Perelli

Åååkej.
Kan Perelli så kan jag.
Åtta kilo på tre månader.

Jag önskar bara fyra kilo minus.
Så att jag kan knäppa byxorna och slipper gå i fuljeansen.
Det borde gå.
Hon gjorde det med GI och lite pilatesboll när kidsen slocknat.

Rödvin istället för vitvin. (Funkar för mig!)
Inget godis. (Ok...)
Alls! (Nänä, jag lovar)
Quinoagryn. (Say what??)
Halloumi. (Bock!)
Broccoli. (Jadå!)
Philadelphia mini. (Jajjemen!)
Inget smör. (Inget Bregott?)
Alls! (Men nu alltså..!)

Och så promenader. För vi har fan inte plats för
nån gigantisk pilatesboll i vårt dockhem.

Åååkej.

6 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Träna med mig!

Anonym sa...

Jag behöver också promenixa och röööööra mig... Kan vi samköra nån dag i samband med lunch? Tar en macka vid skrivbordet och möter upp varann med promenadskorna? Så får man lite ljusvitamin också på sig. Och trefvligt sällskap. Är du kvar på söder? Man skulle kunna utgå från H-tull i så fall?

Anonym sa...

Om du är kvar i stan så kan du istället hänga på från K-trädgårdsgatan. Prommar tis och tors på lunchen.
Kanon!

PS Du behöver ju inte skvallra om hur länge jag har jobbat!! [Asgarv]

Anonym sa...

fru kaos: Ja!
k: Ja!
+1 trappa: Ja!

Och nu ska jag påbörja promenaden hem, från Rosenlundsgatan och hem... Om jag orkar. Eftersom det kommer ta en stund måste jag gå redan nu... ;-)

S... sa...

Och är du sugen på kvällspromenader är jag på, ungefär vid läggningsdags ;)

Jos sa...

yogalates i hemmet med barnen som extra tyngder är ett alt. läste nu att vältränade typer gör så med. 15min om dan' a paulo roberto.

kvällspromis vill jag också köra!

hjhjhjhhjhjhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj K o C!
.,.,.,.,.,.....,..,...,...,,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,,,,,,,,,. krrrram T o N
(bilavgaser)