måndag 24 mars 2008

Modebloggisten från förr

Jag har aldrig skrivit om det här, för jag har varit i chock.
När jag började blogga fann jag av en slump en gammal gymnasiekompis.
Som modebloggar.
Modebloggar!

På gymnasiet var hon en av mina sämst klädda vänner. Utan jämförelse.
Det var fula tights och Doc Martens och stickade jumpers i akryl med töntiga mönster.

Nu modebloggar hon.
Faktum är att hon har en av de populäraste modebloggarna i Sverige.

Och jag är fullständigt fascinerad.
Surfar runt på hennes blogg och försöker förstå.

Hur hon blev storpoppis modebloggis, medan jag - JAG! - sitter här med min sketna feministblogg.

8 kommentarer:

[attle] sa...

Life's a bitch and then you die ;-P

Natalie sa...

veeeeeeeeeeeeeeem vem vem vem?!

Kaos-Anna sa...

Skit i feministtjafset och börja modeblogga honney;-)!!!
Hahhahaha.

Tjockalocka sa...

attle: jajjemen! hellre bitch än bitter!

natalie: If I tell you, I have to kill you... Hm. Ska tänka ut ett smart sätt att avslöja identiteten utan att bli röjd utav sagda modebloggerska...

kaos: du skulle må då va! ;-)

Huskorset sa...

MEN HUR LYCKLIG ÄR HON, VAAAAA? ;)

Tjockalocka sa...

HK: Just det!! ;-)

Anonym sa...

Man kan ju kombinera mode och feminism :)

Tjockalocka sa...

primadonnan: Absolut! Men det verkar inte vara så "storsäljande" som rena modebloggar. Jag försökte mig på lite stiltema i min bloggs blygsamma begynnelse, men det var inte min grej. Nu ska jag dock kolla in din blogg!