måndag 31 mars 2008

Artificiellt Ren

Jag känner mig som om jag blivit köpt.
Mutad.
Tyvärr är så icke fallet - jag skulle älska om nån försökte muta mig.
Med tillexempel Solruta.

Eller!

Min nya besatthet.
Parfym av märket CLEAN™.
Med namn som "Fresh Laundry", "Warm Cotton", "Shower Fresh" och "Lather".
Skitdyra, men fantastiska.
Jag kan aldrig mer ha en vanlig parfym.
Man luktar som om man just klivit ut ur duschen.
Hela dagen.

Så numera hittar man mig på kvällarna omgärdad
av ett moln "Nyduschad" och smulandes "Solruta" i soffan.

3 kommentarer:

[attle] sa...

jag ÄLSKAR min "fresh laudry"!!! Jag är annars ingen parfymfantast, men det här är inte som parfym. Det är ljuvligt!

[attle] sa...

måste bara förtydliga att jag fortfarande duschar morgon och kväll, trots den artificiella doften dagtid. Hahaha!

Anonym sa...

Och jag har "Shower Fresh" - samt duschar... ;-)