söndag 1 mars 2009

Presangerna

Jag fick så fina presanger att jag måste dela med mig av härligheten:

* Diamant, en karat
* Två flaskor champagne - en rosé och en i våtdräkt
* Fyra fina fina årgångsviner att avnjutas med andakt
* "Box Experience" - en helkväll med argentinsk tango
* Presentkort på en restaurang i F12-gruppen (Kan bli Le Rouge!)
* Teaterkväll för två, inklusive barnvakt!
* Stort härligt fruktfat från Matéus
* En fin bok om maten i Östafrika
* En safarihatt
* Fantastiska blommor

Och så lite tusenlappar att torka rumpan med - don efter person, eller hur var det?

4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Vilka fina presenter!
Härligt!

annant sa...

Jag har glömt säga grattis, så jag säger det nu. Grattis!

Ina sa...

Fina presenter du fick! Underbart.

Och ett stort Grattis i efterskott förresten. :-)

Jos sa...

Grattis igen, till en lyckad fest.

Jag surar fortfarande för att kroppen strejkade i lördags. Visste inte att jag var så långsint. Men de täta rapporterna visade att det var tidernas kalas. Thank god for SMS/MMS.

Hoppas presenterna kommer till användning. ;-)

Vi ses när du är tillbaka och jag kan röra mig igen. Borde väl sammanfalla. Fikadags!
kram