tisdag 29 januari 2008

Naughty Nurse

Jag dristade mig förresten till att köpa en ny bikini.
Röd och vitprickig.
På måfå.
One size fits all och så thailändskt fnitter.

Köpte den enda som till synes hade en något mer skylande byxa.

Skylande var ordet.
Det som på galgen såg ut som en liten 'kjol' över själva byxan,
blev väl ombord på min späda lekamen till ett litet 'förkläde',
som om jag sålde glass i en amerikansk tonårsrulle.
Bara rullskridskorna fattas.

Funderade på att gå loss med saxen och klippa bort volangen.

Invigde den på stranden en dag och Maria utbrast:
-"Du ser fan ut som en 'naughty nurse'!"

Det avgjorde saken.
Här ska ingen volang klippas bort. Den stannar.
Naughty nurse är så nära kinky jag kommer att komma i mitt liv.
Det känns pirrigt.

2 kommentarer:

S... sa...

Var är bilden???

Anonym sa...

Coming... if I dare ;-)