onsdag 2 januari 2008

Altaret

10 kommentarer:

CATOVENTURE sa...

Fotot på mig måsta ha ramlat ner bakom eller så...?

Anonym sa...

Jag tror på eller så.
;-)

Kaos-Anna sa...

Har du inga syskon?

Kaos-Anna sa...

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/artikel_731723.svd

Vad säger du?

CATOVENTURE sa...

Kaos Fia!
Tjockasmocka har tillgång till dator först på lördag. Du vet hon är i Skåne och de har inte kommit så långt på den fronten. men när hon kommer hem är jag säker på att hon kommer såga den där tjommen Pär Ström ganska elegant.

Kaos-Anna sa...

Marcus - det stämmer nog.
Men det är kul att höra hur hon sågar.

Kaos-Anna sa...

http://ensammamorsan.blogspot.com/2008/01/jag-ska-sluta-gnlla-ver-att-jag-r.html
Detta kanske du finner intressant.

Tjockalocka sa...

fru kaos: Jag sågar normalt inte människor som befinner sig på en helt annan medvetandenivå. Det är meningslöst. Herr Ström känner sig uppenbarligen extremt hotad, han har fattat noll, han diskvalificerar sig själv genom sitt genomkorkade inlägg som dessutom var publicerat i SvD, en tidning med andra tveksamma biologistiska skribenter.

Hm. Jag gjorde kanske en sågning iallafall..? ;-)

Kaos-Anna sa...

Jag blev sjlv lite stum, och det säger ju allt egentligen.
Kul att du är hemma by the way.
Rosé?

Tjockalocka sa...

Rosé - touché!