torsdag 11 juni 2009

Aj! Den stack ändå!

Myggan alltså.
Som sonen sjöng om på 'Dagisavslutning med show'.
Man fick en tår i ögat där barnen stod på rad och disco:ade till "En Två Tre FYRA - Jag är en PARTYMYRA!!!" om det inte vore för dottern som samtidigt kände sig nödgad att lägga århundradets kabel under närbeläget träd. Fick rullas in i serviett och slängas i 'Dog Poo'-tunnan.

Nu vitt vin och terapi. Maken låg. Behöver Spotifyas en smula (Chris Isaac! Roy Orbinson! Midnight Oil!) Eftersom jag är nyterapeutad och min mor vägrar svara i telefon - för att jag gav svar på tal om hur hon förmedlar sin så kallade support - så känner jag mig onaturligt uppåttjackad och kan således bistå med glada tillrop.

1 kommentar:

[attle] sa...

Det är skönt att vara två när det verkligen behövs. Kram