tisdag 23 juni 2009

En Ocean av glädje

När jag kom och hämtade barnen på dagis i eftermiddags var sonen inte där.
Dom var fortfarande och badade. Avdelningen Sjöhästen njöt av sol och bad i Tessinparken och ville inte gå hem. På förmiddagen hade dom varit på utflykt hemma hos en av 'fröknarna'. Imorgon ska dom på utflykt till nästa. Under den här veckan ska dom åka hem till alla sina pedagoger och 'se hur dom bor'.

Jag vet att jag sagt det här så otroligt många gånger, men jag är SÅ sjukt glad över barnens förskola. Stolt och glad.

2 kommentarer:

Kattis sa...

Bor alla pedagoger i närområdet eller? Eller åker de på utflykt till Vällingby typ? ;o)

Jag är så avis på er förskola!
Så skönt för er att lämna barnen på ett ställe där de trivs så bra.

Tjockalocka sa...

3 av 4 bor i närområdet, men visst åker de tunnelbana också! Ganska långt ibland. :-)