lördag 2 maj 2009

Trots icke-gröna fingrar...

Trots icke-gröna fingrar...

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Snyggt!

Kajsa sa...

Måste bara säga hej! Tittar in här då och då men har aldrig gett mig tillkänna.

Gillar din skildring av småbarnsföräldraskap, familjeliv, bostadsbryderier, feminism och jobbliv. Känner igen mig i en del: är offentliganställd akademiker med två små barn - jag har dock rotat mig i radhuset väster om huvudstan och trivs bättre här än jag trodde var möjligt.

Hur jag hittade hit vet jag inte - kanske via Jensens tankar? Eller kanske via Kajsas blogg? Minns faktiskt inte.

Bra läsning är den hursomhelst, din blogg!

Tjockalocka sa...

Kajsa: Tack, vad glad jag blir! Vad roligt med feed-back från 'okända' läsare. Trevlig helg!

Fru Kaos: Tja, snyggt och snyggt, det kändes iallafall en smula mer hemtrevligt med lavendel, buxbom och margueritor på stam...