tisdag 9 december 2008

Vi gör julgranar med glitter på

Vi gör julgranar med glitter på

6 kommentarer:

Yogamamma sa...

gud vad ambitiöst, själv har jag inte ens orkat sätta upp julstjärnan i sovrummet :)

L. sa...

Ah, nu kom jag på var jag sett tipset - i DNs julmatsbilaga, va? Var de svårtillverkade?

Johanna sa...

Jag insåg precis att jag aldrig länkade till vår nätverksblogg i min tidigare kommentar. Hur som helst, vi är 16 tjejer i karriären som diskuterar allt från arbetsliv, jämställdhet, genusfrågor till livspusslet och familjeliv.

Kika in om det verkar intressant - http://networkingblogg.blogspot.com/

Tjockalocka sa...

Det är bara glasstrutar med grön kristyr på. Jättelätt men extremt kladdigt och ganska mycket kristyr hamnade i små magar också. :) Barnen var dock mycket stolta.

Johanna: Tack, jag letade faktiskt men hade svårt att hitta - nu ska jag definitivt klicka in!

Kattis sa...

Lovely!

Hoppas ni mår bättre.

Fick du mitt sms idag? Fredde hann inte förbi er. Kan vi kanske komma och hämta leveransen någon gång på söndag? Vi ska till Djurgårn och är ju i krokarna då.

Kram

Magdalena sa...

Bra pyssel, ska testa.