tisdag 20 maj 2008

Rastlös och halvdöv

Jag är extremt dålig på att vara hemma sjuk.

Kollar mailen, jobbar lite, läser lite i en bok, kollar mailen igen, kokar kaffe, det ringer - jag svarar, skriver ett jobbmail, svarar på ett jobbmail, bloggar, äter choklad, läser lite i Maja Lundgrens skandalroman, kollar mailen igen, jobbar lite.

Nu ska jag strax hämta barnen på dagis, en vill cykla och en vill ha russin.
Sen blir det gymnastik i vardagsrummet och jag hoppas kunna agera lekledare liggandes.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Är inte Myggor & Tigrar lite seg? Jag har läst kanske 50 sidor men är inte sugen på att fortsätta... .

Tjockalocka sa...

Jo. Den är seg och lite tradig om man inte känner till alla människor hon namedroppar (det gör inte jag), men samtidigt modig och utlämnande. Fascineras av människor som vågar vara så "galna".