torsdag 20 augusti 2009

Detox

Min detoxkur går sådär halvbra som synes.
Finvin igår med finvännen på finställe och fulvin idag på After Dagis.

Men jag shottar också Aloe på morgonen, enligt rekommendation från min Aloefrälsta glamourvän, och har gjort tre raska fyrtiofemminutare till jobbet på en vecka. Trots det fick jag bara med nöd och näppe igen kostymbrallorna imorse. Men inbillar mig att energinivån höjts en smula.

Vaknade fyra imorse av den gruvligaste värk och insåg som vanligt som en blixt från klar himmel varför jag skällt ut maken tre gånger på samma dag och surat sönder samvaron senaste dagarna. PMS. (Hoppas jag, så att jag inte ÄR sån...)

Hetsäter nu läkerol. Lär vara laxerande. Får ingå som en bieffekt i detoxen.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... kul skrivet :) vill du pröva detox på rikttigt kan jag tippsa om www.detoxdiet.nu - där står allt värt att veta om detox samt att det finns massor med tips på recept. Jag har själva prövat Holistic Ultradetox... grymt bra och lackserande effekt ;)