tisdag 28 april 2009

Vem vill byta bort det här liksom!

Vem vill byta bort det här liksom!

4 kommentarer:

Jos sa...

Du ibland. :-)
Tack för att du kom på kalajset. Hur var resan? Min har just börjat.
kram

Tjockalocka sa...

Resan var ok även om jag bytte 23 grader i parken mot duggregn och 13 grader i en holländsk småstad.

Träffade dina tre musketörer och mormor i parken idag - brandmännen spelade fotboll på planen och hade parkerat sina brandbilar lägligt för alla barn mitt i parkleken.

Jag tänker på dig och tror på dig. Som jag sa - whatever vi kan ställa upp med, så finns vi här.

Kram

Åsa sa...

Vår bästa tid är nu!

Jos sa...

TACK Tl.
De berättade exalterat på godnatttelefon igår, de tre. Jag längtar redan efter en lekfika i parken. Nästa vecka? Eller är du i indien då?

Mina älsklingar kommer hit idag och vi firar en annorlunda Valborg i "rätt" stad.

Vi hörs.
kram