onsdag 8 april 2009

Vårshopping

Och jo - min effektivitet smittade även av sig på shoppingen:
Girade inom Fältan femton minuter på väg hem mellan jobb och hämtning (fast jeez! shame on me som spenderar en kvart på shopping åt mig själv medan barnen är på dagis!) och kom ut på andra sidan med två nya sommaroutfits - två fantasiska vårklänningar av härligt femtiotalssnitt (Rules by Mary samt MQ) och två färgglada koftor att bära därtill.

Jag känner mig glad. Den ena är prickig och den andra rutig. Räkningen kommer först i slutet av nästa månad. Lalla bingo.

1 kommentar:

Jennie sa...

Aaaaarghh, kredit :-=! Klippte mitt kreditkort för över 10 år sedan och har just betalat av alla mina "shoppingkrediter" (H&M etc) pga det förestående inkomsttappet. Så går det när man vägrar bli vuxen ;-).