måndag 10 september 2007

Dumskallarnas sammansvärjning

Jag minns en fest, jag tror det var min 20-årsskiva, då flera gamla ex var samlade på samma ställe.

Jag minns sedan en annan fest, i Frankrike, där jag plötsligt insåg att jag hade hånglat med minst sex av de som nu befann sig i samma rum.

Båda dessa tillfällen överlevde jag genom att dricka stora mängder sprit.

Nu upplever jag samma sak igen.
På Facebook.
Men det är lite svårt att vara ständigt packad när man dessutom måste jobba och vara mamma.

6 kommentarer:

CATOVENTURE sa...

Älskling!

Släpp dom där stolpskotten nu. Det är ju över 12 år sedan.

Eller?

Anonym sa...

eller låt bli att leta upp dem helt enkelt.

Anonym sa...

eller låt bli att leta upp dem helt enkelt.

Jos sa...

visst är det fantastiskt roligt och sorgligt. jag menar - vissa saker, människor, företeelser mår bäst av att stanna i minnet så som de var en gång i tiden.

en helt annan grej - jag har blivit en av er och lyft min lilla blogg från "knöliga, smala" CAP & Design till er community. kappvändare stavas inte längre folkpartist utan jos. det går utför ...

http://jeskommunikation.blogspot.com/

Tjockalocka sa...

Jos: Härligt!!

Anonym: Once bitten, twice shy.

Älskling: Ja. Men det är lite fascinerande.

Kaos-Anna sa...

Jag känner exakt som dig. Fuck Facebook, I cant handle it!
Nu har jag börat starta grupper också.
Fan, fan , fan.