måndag 5 april 2010

Stabilt, men inte som fan

Efter två dygn i fosterställning har nu magen äntligen stabiliserat sig såpass att jag kan äta en skiva rostat bröd utan att kväljas.
Trots att jag i princip sov hela dan igår, och tio timmar i natt, känns det som om jag inte sovit på en vecka.

Packningen har gått sisådär, är glad om vi får med oss hälften.
Orkar inte bry mig för närvarande.
Maken åker efter lunch, halvglad över snöfallet eftersom sommardäcken just monterats.
Snö alltså.

Jahapp.
Fokus: Ta mig igenom dagen.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Hej! Ska ni flytta till Bryssel? Kommer du att blogga i fortsättningen? Tänkte bara att jag gärna skulle titta in igen :-) Krya på dig!!

Tjockalocka sa...

Japp, flyttar dit på 3 mån. Självklart kommer jag fortsätta blogga! Välkommen tillbaka! Och tack för kryet! /J.