måndag 19 april 2010

Prisa Gud - abstinensen är botad!

Som en kaffeaddict i vildmarken som glömt packa sin handdrivna espressopress, glömde jag - JAG - som inte kan såååva utan att få läsa - all form av läsbart hemma.
Har senaste veckan lusläst reklambroschyrer för turkisk pide samt mr obskyra aktiviteter på flamländska och franska. Samt min hundrakronors Harper's som bestod av 146 sidor mascarareklam.

Strandvägsriddaren ryckte ut igen - och skickade ner ett helt Sverigepaket med pocketar. Tjihaho!

4 kommentarer:

Aggie sa...

Ohoi! Sånn var jeg også. Helt til jeg traff min nåværende make. Det ble avvenning, med hjelpemiddel, kan man si. Men jeg setter fortsatt stor pris på litt boklesing, en eller annen gang, føre natten kommer.

k. sa...

Har läst de 3 vänstra. Gillade alla.

Hosanna sa...

Längst åt höger är en höjdare. Satsa gärna på ´jag vill inte dö jag vill bara inte leva´också.

Tjockalocka sa...

Hosanna: Redan läst! :-)