torsdag 24 april 2008

När katten är borta går råttorna i däck

Tvåårskalas i syrénbersån.
Snorungarna proppade i sig bullar och kakor och fantastisk havtornspaj.
Ingen middag med andra ord, utan direkt från kalas till pyjamas och välling i soffan.

Och så jag då.
När det bara är jag hemma är det inte så noga.
Min middag bestod av följande munvattnande meny:

1 påse jordgubbsläkerol
2 Solruta med philadelphia och Kalles
1 fådd chokladbit, halvsmält i fickan
2 riskakor med sesamfrön
1 glas Sprite Zero

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur då att du fick en ordentlig lunch! Och en vansinnigt trevlig sådan, tycker jag själv. Tack för det!

För egen del svängde jag till kvällsvard ihop en strömmingslåda med vitt vin, vitlök och kapris. Topp!

/P

CATOVENTURE sa...

Vännen P:
Steg 2?

Anonym sa...

Catoventure:
Steg 2!