måndag 2 februari 2009

Hi party!



Ikväll blir det party på vår terrass! Tredje familjen är nu på plats, och i förrgår kom även Knuts babysimkompis morföräldrar (!) hit. This is the buffet menu:

* Yam Wunsen - Spicy glass noodle salad with seafood and vegetables
* Laap Gai - Mint and coriander salad with minced chicken
* Panaeng Gai - Red curry with chicken and chili, basil leaves
* Gai Pad Med Mamuang - Chicken with cashew nuts
* Po Pia Tod - Spring rolls with glass noodles with plum sauce

Iskalla Chang på is.

Natten är ljum, barnen sover, vad mer kan man begära?

2 kommentarer:

Anonym sa...

RUB IT IN MY FACE BARA, gör det! Faaaan! Bilderna och menyerna ger mig hallisar! ;-)

Nu är jag som synes här och snokar igen, kommer inte kunna hålla mig borta. Såg ditt svar till mitt förra inlägg och jag säger bara JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Herregud vad jag blir glad! :-) Nu kan jag se ljuset i tunneln!

Puss på er!

Yogamamma sa...

men shit vad avundsjuk jag blir, trots allt. Om jag bara kunde få en sån dag skulle jag vara nöjd. Enjoy!