torsdag 20 december 2007

Leila biktar sig

Vännen P's ihärdiga bearbetning av TV4 och produktionsbolaget verkar ha gett resultat, idag står följande braskande rubrik att finna på Leilas blogg:

"Här hittar du guld non-stop!
Jag har förstått att det pågår ett frenetiskt julstök i stugorna. Idag ringde de från radion och förklarade att man hade vänt upp och ned på hela stan efter jakten på marschmallows.

Denna veckan är det guld Non stop många är på jakt efter. Det är förmodligen korkat av mig att använda dem men jag kunde inte låta bli... Non stop i guld och silver hittar man bara på nätet i Sverige (så vitt jag vet). De är faktiskt ganska vanliga utomlands, här hemma har vi ju silverkulor, men akta tänderna bara...

Här brukar jag handla fina dekorationer till tårtor och bakelser, guld non- stop (mini gold heart shaped chocolate dragees heter de) och bladguld också för den delen. Det går både enkelt och snabbt och beställa på nätet men till julafton är det nog tyvärr kört..."

7 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Ska passa på att kommentera själv: På Leilas sajt kostar en 100g-burk 7.50 pund, på min gamla bröllopssajt kostar 1 kg likadana guld non stops 14.95 pund. Länken kommer här:
http://www.confetti.co.uk/product/find/0.do?a26=f696

S... sa...

Sambeställning???

Anonym sa...

Via en mycket pålitlig källa fick jag i går veta att just de guld Non-stops som förekom i programmet, hade Leila köpt i en butik i Paris. Min närmaste tjänsteresa dit väntas infalla i början av mars.

Så ett par hekto ur en sambeställning kan vara av intresse...

Tjockalocka sa...

DEt verkar synnerligen intressant, herr P! Du är ovärdelig med källor inom både det ena och andra. God Jul på dig!

Anonym sa...

Jennie:
Hmmmm, hur mycket kostar det ungefär i frakt att beställa från din gamla bröllopssajt? Jag hittade lite grejer (bl a guldnonstops) som jag verkligen vill beställa!
Jag har tittat efter fraktinfo, men hittar inte det - och har inte lust attt bli alltför överraskad. Tacksam för svar från dig som har erfarenhet!
Mejla också gärna ditt svar till stenvall@passagen.se

Anonym sa...

Sorry - hittade självklart informationen nu när jag frågat efter den....
Ursäkta!

Anonym sa...

[i][b][url=http://turbobits.net]новинки кино скачать [/url][/b][/i] - Бесплатные фильмы скачать бесплатно можно можно у нас!

http://turbobits.net/1124-kopy-novobrancy-rookie-blue-1-sezon2010hdtvrip.html