tisdag 18 december 2007

Julkortsterapi

Vi var väl inte ute i supergod tid,
men vi beställde iallafall våra julkort
den femte december.
Tre arbetsdagar plus postgång skulle det ta.

Vi väntar fortfarande.

Igår ringde jag argt Kundtjänst.
En helstressad tjej lovade att just mina kort alldeles i detta nu processades på fotolabbet. Men vad hjälper det mig.
Vi hinner förmodligen ändå inte få ut våra kort innan jul.
Och jag som är så noga med sånt. Jag formligen HATAR att vara sent ute.

Jag måste nu uppsöka terapi.
Men jag har iallfall stekt hundra julköttbullar!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Om man står på listan har man alltså ett nyårskort att se fram emot!?

Malinka sa...

Ack! Vilket företag?

Vi beställde julkorten i går. Och räknar kallt med att inte hinna få ut dem innan jul. Tejk it ezi!

Anonym sa...

Några saker här i livet har jag gjort rätt. Eller ett par i alla fall. En av dem är att aldrig börja skicka julkort...

Tjockalocka sa...

k: klart du står på Liztan...

malinka: ja, men jag blir så arg om dom kommer typ på fredag. Det är Postfoto, som annars brukar leverera bra foton snabbt och rakt i brevlådan.

p: nä... det var väl just det att man aldrig skulle ha börjat...

S... sa...

Jag har beställt kalendrar och hoppas verkligen att de dimper ner i brevlådan denna vecka, annars blir det inte julklappar åt far och morföräldrar...

Tjockalocka sa...

VI SLAPP BETALA! Med ett enkelt samtal. DET är kundservice.

Tjockalocka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.