tisdag 9 februari 2010

Sitter i möte. Hungrig.

Sitter i möte. Hungrig.

7 kommentarer:

Anna sa...

Jag är med dig på varenda resa, bara så du vet! Glömmer bara att kommentera.

CATOVENTURE sa...

Om du är hungrig tycker jag du skall göra som t.ex. indianerna. Eller eskimåerna.

Tjockalocka sa...

Anna: Det känns! :-)

Catoventure: Mhm. Men spansk lunchtid är tidigast 13.30 och dessutom blev vi sena. Vi fick dock vin till lunchen. :-)

JsN sa...

Vad gör eskimåer när de är hungriga?

Tjockalocka sa...

JsN: Äter.

:-)

JsN sa...

Och här trodde jag det var något kul som markerade att det var dags att äta. Jag hoppades ha hittat ett nytt sätt att merkera att det är dags att bryta för mat.

Bloggerskan sa...

Oj, när man ser sådana här bilder saknar jag mitt gamla jobb med alla resor. Så välbekant med kaffekopp, vattenflaska, laptop och anteckningsblock. Bara dosan till headsetet som saknas på bilden.