måndag 15 februari 2010

Luvan Lennart with crew

Jag vill bara hälla i mig en trippel maltwhisky och somna i soffan.
Istället hetsäter jag nougatfyllda seafruits och packar ett oändligt antal Blå Blom-koppar i låda efter låda.

Luvan Lennart et crew ska hämta åttiofem kartonger på min fölsis.

Försöker kränga vår finfina art déco-möbel på Blocket (omöjligt) samtidigt som jag letar på Bukowskis efter en semiantik (läs: skabbig och sliten) matta till matsalen.

Avslutar måndagen med en prickigkorvmacka och ett glas mjölk.

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh, hade vi en bredare hall skulle jag knipa den direkt!

Cattas liv och tankar sa...

Mmmm! Va gott med gotta!

Veronique sa...

Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart :)

kryddan sa...

Snygg! Men vi är övermöblerade som det är tyvärr. Och bor för långt från Stockholm. Hoppas någon annan inser skönheten!