tisdag 23 februari 2010

God morgon.

God morgon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hur hinner du allt?
är sjukt imponerad men samtidigt undrar jag hur länge du kommer orka leva ett sånt här intensivt liv? med man och barn?
ta hand om dig!!

Anna sa...

Godmorgon!
Jag är med. :-)

Jos sa...

så flygen flyger? medan tuben står still. ärkliga värld.
ta hand om dig, okej?
/ställföreträdande morsa

mumsfillibaba sa...

Gillar bloggar med korta rappa inlägg som avspeglar nuläget!!

fd + 1 trappa sa...

:-)
Jag tog management-flight imorse! Lyx!
Och sen tog jag Deutsche Bahn till Frankfurt.
Nu har jag precis ätit en god middag hemma hos L´s gudmor och surfar pü hennes tyska dator. Hade glömt att tangentbordet är annorlunda. Jobbigt. Men gudmor lägger sina tvü gosegrisar. Saknar mina!
Imorgon möten och sen blir det SAS-kärra hem igen.

Kram kram!