onsdag 31 oktober 2007

Tappad styrfart

Nu har jag liksom tappat styrfart.
Orkar inte riktigt engagera mig i jobbets
alla nya, spännande utmaningar.
Men lyckades ändå pressa fram en femsidig PM
inklusive analys av EU's nya reformfördrag.

Hamnat i jobbdipp.
Tänker mer på körsbärsklockor från Marc Jacobs, grillad halloumi samt vår förestående Thailandsresa.

Jag läser bloggar, kollar Ebay och blir allmänt störd av alla mailnotifikationer som blippar upp på skärmen.

Kör Alt tab mellan Ebay och EU's nya konstitution.

I eftermiddag möte på Näringsdepartementet,
hoppas träffa vännen P utöver det sedvanliga EU-mötet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint skrivet, Jennie. Tråkigt att jag var i Paris. Nästa vecka kanske?

Tjockalocka sa...

Ja! Korridoren kändes liksom lite gråare, och torrare, utan dig där...

CATOVENTURE sa...

Vännen P:

Kanske att Ni är tillgänglig för samvaro kl 18:00 den 8/11? Jag har ett upplägg Ni inte kan motstå.

Anonym sa...

Ser man på, hr Cato! Vilken ypperlig idé att låna din frus blogg för vår kommunikation. Torsdag den 8/11 kl 18 är en utmärkt tid för samvaro.

CATOVENTURE sa...

Då säger vi så.

Tegnérgatan 3, kl 18:00 för kulturell spis...

Därefter sedvanlig spis/piast runt 20:00 i porten next door.

Anonym sa...

Topp! Jag tror mig kunna ana vad som väntar... sannolikt inte ett besök på kemtvätten.