torsdag 27 november 2008

Fokus

Eftersom jag, förutom brevbomber och annat obehag, är ensam med kidsen denna vecka måste jag fokusera på sånt som är behagligt och kul.

En sån sak är det fantatiska kalas vi ska bevista på lördag: Dans, drinkar och dekadens på The Ladies gemensamma 35-årsskiva! Barnvakt bokad och klar.

En annan grej är att det dyker upp nästan tjugo glöggsugna Ladies här på söndag för första adventsglögg och julshopping!

Så ikväll fokuserar jag på vilken klänning jag ska ha på lördag och vilken kaka jag ska baka på söndag. Inget mer.

7 kommentarer:

Malinka sa...

Har jag sagt att jag kommer? *memory challenged*

Tjockalocka sa...

Yes! Du står nånstans i övre delen av den kronologiska listan... :-)

Kattis sa...

Jag gillar allt med saffran.
Bara ett tips. :-)
Och så förväntar jag mig att du har både husmorsförkläde och rödstrumpor på!

Kattis sa...

Jag gillar allt med saffran.
Bara ett tips. :-)
Och så förväntar jag mig att du har både husmorsförkläde och rödstrumpor på!

Kattis sa...

Sorry om jag tjatar...

Jennie sa...

Hade gärna kommit om jag fn inte varit en sån sorglig provkarta på alla klassiska stressymptom som en yrkesarbetande småbarnsmamma drabbas av.

Ha så kul och föreviga gärna homepartykvällen så vi som inte är med ändå får se lite :-).

Tjockalocka sa...

Kattis: Finaste saffranen inköpt på Apoteket! Tror det blir nån slags saffranscupcakes...

Majema: Bilder kommer tas och bloggas upp! Ta en stressfri dag, kram till dig och tack för alla dina goda ord. :)