torsdag 29 mars 2012

Krank blekhet

Ligger och lovar mig själv en massa saker.
När man mår uselt blir man väldigt ödmjuk och inser att man borde ta bättre hand om sig själv.

Börja träna till exempel.
Kanske börja på yoga.
Anmäla mig till den där tårtkursen som jag vill gå.
Äta nyttigare.
Bjuda hem vänner oftare och inte låta helgerna gå.
Varva ner och inte hålla på med tusen projekt parallellt.

Jag är så trött på att känna mig fysiskt svag och utmattad. Hade precis börjat återhämta mig kroppsligt från flunsan när det här kom. När magen och tarmsystemet inte funkar lägger allt liksom av. Och när man tappar all vätska blir man fruktansvärt trött och utmattad.

Jag tycker inte särskilt synd om mig själv. Jag är bara trött, less och förbannad. Arg för att jag inte orkar vara sjuk längre! Trött på att känna mig så jävla klen. Less less less.

Ursäkta, måste rusa på toa.

Inga kommentarer: