tisdag 27 mars 2012

Brun korv också!

Vaknade inatt med illamående och molvärk i magen.
Tänkte att det kanske var nåt jag ätit, eller mensen, eller nåt. Imorse kände jag mig trött och hängig (nähä), var superrisig i kistan och på mötet fick jag kramp i magen och mådde illa som fan.

Jag ORKAR inte. Jag orkar verkligen inte mer nu.

Kan det vara penicillinkuren som spökar? Jag drabbades en gång tidigare av samma 'mystiska' symptom och låg utslagen i tre dagar. När jag kom in till Sabbatsberg säger läkaren att det är det bredspektriga penicillinet som totalt slagit ut mag- och tarmsystemet och att det är bara att vänta ut det och dricka mycket Proviva.

Kan det vara det denna gången också?
Jävligt olämpligt iallafall, är gräsänka sen i söndags och fram till fredag och har så sjukt mycket jobb att ta igen efter min influensa/lunginflammation/skidresa.

Lös VROKSJAB. Så att säga.

Inga kommentarer: