tisdag 3 augusti 2010

Craving

Står slika att finna även nu då glödlampan mött sin baneman..?

7 kommentarer:

Anna sa...

Sån letar jag också efter!

Tjockalocka sa...

Designtorget hade för länge sen.
Sen såg jag en men minns inte var.
Och nu vet jag inte alls var jag ska leta.

Rusty sa...

http://www.osram.se/osram_se/Konsument/Hembelysning/LED-lampor/Produktoeversikt/LED_Classic-lampor/PARATHOM_CLASSIC_A/index.html

Sen tror jag att det faktiskt fortfarande finns vanliga färgade glödlmpor att köpa. Har sett det i nån webbhop för inte så länge sen vill jag minnas.

Rusty sa...

Jag fattade fel va? Det var en ljusslinga du var ute efter, inte glödlampor? En sån här?
http://www.spangajarn.se/julartiklar/utomhus/konstsmide/konstsmide_party_ljusslinga_e27_10_lamp_fargade_2328_500

Tjockalocka sa...

Rusty: OMG! You've made my day! JA, EXAKT EN SÅN! Åker och köper en imorgon dag! TACK!!!

Katarina sa...

Clas Ohlsson har en liknande för 199 kronor just. 9 meter tror jag den var.

Kajsa sa...

Wohoo, finns på Clas Ohlson på rea (åtminstone ute i Vällingby) och jag har just slagit till på en slinga. Kommer lysa upp altanen hur fint som helst!