torsdag 10 september 2009

Hattar

Ska man känna tillit till en mäklare som efter att ha visat radhus förtroligt viskar:
-"Jag är inte bara mäklare. Jag är andningsterapeut också!" (Dessutom väninna, på allvar, med tandläkaren i etiketten)

Ja kanske är det det som behövs i dessa tider då man ligger lös i magen och hyperventilerande på badrumsgolvet efter senaste hysteriska budgivningen.

Kanske inte så dumt alls.

Väntar nu på att Bibbi på Konsum ska viska till mig vid nästa inköp av A-fil och bindor: -"Jag är inte bara Konsumkassörska. Jag är voodoomästare också." Värdefullt det också.

2 kommentarer:

k. sa...

:) Vad budar ni på nu? Om några timmar åker jag till Paris för 4 dagar med K-hamnsvännerna. nice! Kram.

Tjockalocka sa...

Å, härligt!

Nu budar vi inte på något alls. Men senaste budgivningen var så traumatisk att maglösheten sitter i än. I em ska vi få holken värderad av mäklare nr 2. Det är också nervöst.