fredag 18 september 2009

Att trycka en helnöt

Äntligen har toppmöteskostymgubbarna åkt hem, och vi fick beröm för mycket väl genomfört möte. Sopförbränningen icke minst. Jag är bisarrt trött. Har resfeber. Maken åker till USA imorgon på en vecka. Min mor skickar martyrdrypande arvshotelser per vykort och jag vill bara vråla henne rakt upp i den självcentrerade fejan, sen lägga mig ner och sova fem dygn. Maken gick för att byta tvättmaskin och kom tillbaka med en tvåhundragrammare helnöt. Den finns nu icke mera.

1 kommentar:

Jos sa...

Vännen, just nu förbannar jag min sjukdom eftersom den gör att jag inte kan föreslå en fika på V. Vill ses för att låna dig mitt öra, prata och snillespekulera fram en lösning. Ja å så fiiika förstås.

Tur att du har M. Ert äktenskap måste vara a match made in heaven. Håll hårt i varandra, sötnosar.