onsdag 23 april 2014

Minmammaochhennesjävlabrev

Jeez.

5 kommentarer:

Malinka sa...

Nejmenvanurå!!!

Tjockalocka sa...

Förmodligen ett uttryck för projicerade skuldkänslor som i total avsaknad av all självinsikt whatsoever (återigen) kommer ut som skuldbeläggande av mig för att vi inte träffas. Sen är hon rolig (tragisk) när hon i en passus skriver att hon eventuellt hade kunnat tänka sig att komma upp och hälsa på (will never happen) OM vi hade "iordningsställt ett gästrum" åt henne hos oss, gärna med tex min "gamla franska järnsäng, som jag hoppas ni inte slängt!". Då kanske. Och hon lovade att "återkomma" i frågan när jag är "mogen för dialog". Om jag inte visste bättre så skulle jag skrattgråta. Nu river jag det bara i tusen bitar och lessnar lite på att INGET nånsin förändras. Stackars.

Tjockalocka sa...

Vi har ju även "bojkottat" henne sen jul, (efter det att vi inte blev insläppta efter att ha kört 60 mil i snö och mörker pga att vi hade liten valp med oss...) Det var vi som gjorde fel, som prioriterade våra vänner (genom att passa valpen så att vi inte kunde träffa henne)framför henne, vilket har lett till stor sorg och trauma för henne. Stackars igen.

Kattis sa...

Men J... :-( Bra att du river och slänger. Gamla hundar och sittlärdomar... *suck*

JsN sa...

Stackars dig!