fredag 18 mars 2011

Göteborg tur och retur

Den stora resan inåt. Västerut. Söderut. Den stora årliga kongressen och rollen som ordförande för en session med en statssekreterare och andra högben. Det stora tomrummet inuti. Hur man hör sin egen röst mala. Men befinner mig i en annan dimension.

I ofas med alla. I otakt med mig själv. Nästan på gränsen till synkad med min mors orytmiska sinuskurva.

Det syns inte utanpå. Det märks bara som en skiftning i ögonen.

Idag försöker jag dansa bort det. I discot på sjunde våningen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Hemma

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Uh, låter jobbigt. Hoppas du är tillbaka hemma snart igen.

Tjockalocka sa...

Haha, jo jag är hemma. Discot ligger i vardagsrummet och DJ är maken på paddan. Hoppas det hjälper. ;-)