tisdag 26 oktober 2010

Shangri-la, New Delhi

Flygresan gick bra. Jag ska inte säga att jag lutade mig tillbaka och njöt direkt, men det gick bra helt enkelt. Satt brevid en snäll tysk som inte gjorde mycket väsen av sig. Sov kanske två, tre timmar i allafall, och vaknade upp lagom till "frukost" halv fyra på morgonen; currypiroger och juice.
Jag och mitt flottiga Monroe-hår checkade in på hotellet och däckade totalt under dunet i flera timmar. Hann sedan med en timme vid poolen innan det var dags för ingångkörningsmötet där jag plötsligt blev inkastad som välkomsttalare.
Har nu ätit asiatisk middag med delegationen och ska försöka sova. Klockan står på ofattbara 02.30 (motsv 06.00 här) för bussen som går halvåtta. Räknar med att komma hem vid elva imorgon kväll. Lååång dag. G'natt!

Inga kommentarer: