lördag 20 november 2010

Sista kvällen i Chickan

Sista dagen.
Drabbats av konsumtionsvånda och shoppingutmattning samt nån slags tullångest.
Fick trycka ner det sista i väskorna, och har ändå tre handbagage.
Väskorna väger ton, och den fina strategin med att fördela presenter-nu och presenter-till-jul blev helt spolierad av det Tetrisspel som istället var tvunget att tillämpas. Salta nötter och paddor, pepparmintsdoftande krämer och glittriga trosor.

Ett jacuzzibad, en öl och sen ut till flygplatsen.
Det har varit en bra vecka, men nu längtar jag som vanligt hem så att det snörper i hjärtat när jag tänker på dom trinda kinder respektive skäggstubb som jag har förmånen att få leva med.

See you in Sweden!

1 kommentar:

fd +1 trappa sa...

You bet!

Själv har jag ytterligare ett Frankfurt-äventyr som väntar. Och längtar redan hem, även fast jag inte ens har börjat packa. Ja, du vet hur det är...
Inte blir det bättre av terror-varningen mot just Tyskland. Usch.

Men, see you in Sweden!