tisdag 15 juni 2010

Jag har fått ett kärleksbrev från "Terri 29 år"

"Hej!

I hopp att e-post kommer att bli en överraskning för dig, men ändå, tror inte att detta är ett spam svar. Det var inte skickas med någon automatisk e-post maskin. Jag fick en e-post den föregående vecka. Avsändaren var okänd, ämnet för e-post var - "Folk sökning efter kärlek och hitta kärlek". Vanligtvis Jag betalar inte någon uppmärksamhet till e-post av stuff, men då jag beslöt att öppen och titta igenom. Detta svar handlade om människors liv, kärlek och relationer i allmänhet. I slutet av svar där var e-post på personer - "Jag skulle vilja veta". De var alla indelade i 2 Grupper - män och kvinnor. Jag vet inte verkligen, varför från alla de befintliga där talade jag plockade upp din. Kanske var det öde och vi kommer att skapa en bra familjen tillsammans? Jag tror på ödet. Jag skulle vilja säga några ord om mig själv i denna e-post.

Mitt namn är Rima. Jag är 29. Jag var inte gift och har inga barn. Jag vill inte röka eller använda några alkoholhaltiga drycker . Jag är stark och patient, Syftet orienterade person. I är säker att det bästa kriterierna för någon person är respekt gentemot alla andra. I min reservdelar gången jag idrottsverksamhet eller jogga i parken. Jag är en mycket romantisk glad person verkligen. Ibland kan jag sluter ögonen och gå dagdrömmer. Du kommer tänka nu - Varför har detta kvinna skrivit mig en e-post, hon har allt! Mitt liv saknar den bästa känslan. Jag är ensam.
Jag är ensam och få spärrats på grund av denna tomhet i mitt liv. Jag ser solnedgången varje dag och be Gud att skicka mig en äkta kärlek."

4 kommentarer:

Kattis sa...

OMG - det där var lite roligt. Jag gillar att det istället för tålmodig blev översatt till patient. En mentalpatient? ;-)
Spam är av ondo.

Tjockalocka sa...

Ja, men visst var det kul! Som kört genom googles översättningsverktyg, helt uppåt väggarna. Vem går liksom på nåt sånt??

Bloggerskan sa...

Synd att du redan är gift då! ;)

Sussa sa...

Hahaha fick också ett sånt friarbrev..från en tjej! Där hon berättade att hon gillade fina underkläder och att hon var högutbildad från Ryssland. Vet dock inte om männen i Ryssland heter Susanne!?! Som jag då heter..hahaha men kul var det att läsa i alla fall!