lördag 2 januari 2010

Planer

Jag gillar planering och framförhållning.
2010 kommer att bli ett välplanerat år, men säkert ändå fyllt med surpriser.
Såhär va:

Om två veckor åker vi en vecka till Dubai och Abu Dhabi (jag jobbar, familjen ska hänga med och slappa vid poolen).
Sen ska renoveringen av nya lägenheten tas itu med: bygganmälan för flytt av köket, upphandla hantverkare, planera inför stambytet, val av färg och tapeter, inreda barnrummen. Start 1 februari.
Vi flyttar in 1 mars.
I slutet av mars flyttar vi igen - till Bryssel - för jobb och äventyr i tre månader. Under tiden fas 2 i lägenheten. Flytt av kök.
Över sommaren hyr vi hus i södra Frankrike en eller två månader.
Hem för en jobbhöst hemma.
Vintern 2010/11 semester på varmare breddgrader.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Oj, vilken struktur. Men det är klart, renoveringar och resor (ffa jobbrelaterade) kräver ju lite planering. Själv vet jag inte mer just nu än att vi ska på födelsedagskalas nästa lördag, typ. Fast jag skulle gärna ha några av era långresor inplanerade.. :)

JsN sa...

Här planeras det också för långresa nästa vinter!

Kajsa sa...

Å, jag vill också åka på tjänsteresa till Dubai och Bryssel! Eller Köpenhamn. Eller London. Ja, nånstans! På min myndighet brukar man inte komma längre än till Jönköping. Göteborg på sin höjd...